Parti Keadilan Rakyat Bahagian Ampang

Monday, December 25, 2006

Penyerahan Memo Barisan Rakyat kepada MPAJ


Parti Keadilan Rakyat Bahagian Ampang & Pandan telah bersama mnyerahkah Memorandum Barisan Rakyat di Pejabat MPAJ pada hari Jumaat ,1 Disember yang lalu.Penyerahan tersebut telah berlansung dengan jayanya pada jam 3.00 petang dimenara MPAJ, Pandan Indah. YDP MPAJ yang berada diluar kawasan ketika itu telah mewakilkan Setiausaha MPAJ merangkap Timbalan YDP Sdr Abdul Hamid Hussain untuk bertemu dengan rombongan dan menerima memorandum tersebut.
Selain menerima rombongan di Pejabat beliau, Sdr Abdul Hamid Hussain, juga meluangkan masa selama lebih 1/2 jam membincangkan beberapa perkara berhubung isu-isu setempat termasuk beberapa perkara yang dapat dilakukanuntukkepentingan rakyat.Antara yang disentuh:
- Isu Perobohan Rumah dan Surau Peneroka Bandar di Berembang.
- Masalah kebanjiran pendatang asing di Pandan yang turut menjurus kepadagejala sosial serta jenayah.- Gejala demam Dengi serta usaha pembasmian nyamuk Aedes.
- Penggunaan premis serta padang untuk program-program Parti KeadilanRakyat.
Berikutan maklumbalas & kerjasama positif tersebut,pimpinan parti telah mencadangkan pertemuan susulan dengan pihak MPAJ di masa-masa akn datang untuk bersama-sama membantu ke arah kebaikan masyarakat khususnya di sekitar Parlimen Ampang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home